пятница, 11 декабря 2015 г.

модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні вихованців за методом проектів, а саме ненав’язливо  допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
 Я зрозуміла, як керувати навчальним процесом у групі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення своєї власної ефективності та для підтримки навчання вихованців. Оскільки при навчанні за методом проектів вихователь витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту вихованцям, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що вихованці розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою.
   Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що вихованці приносять до групової кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

Комментариев нет:

Отправить комментарий